بدنسازیبرنامه بدنسازی

برنامه تمرینی انفجاری سرشانه بدنسازی

در این قسمت از برنامه بدنسازی سایت دی دی قصد داریم بطور کامل شما را با برنامه تمرینی انفجاری سرشانه آشنا کنیم.

برنامه تمرینی انفجاری سرشانه

به تعداد افرادی که در باشگاه تمرین بدنسازی میکنند میتوان برنامه تمرینی نوشت.البته تمرینات اصلی سرشانه معمولا چیز متفاوتی نیست و همه در اصل شبیه هم هستند.بنابراین بهتر است بدن خود را بشناسید و بدانید چه حرکاتی باعث فشار بهتر و بیشتر روی عضلات هدفتان میشود، سپس برنامه خود را انتخاب کنید.

باید در برنامه تمرین سرشانه خود توجه ویژه ای به نحوه انتخاب و ترتیب حرکات داشته باشید، نوع حرکت ،عضله هدف،تعداد ست ها، انتخاب وزنه مناسب نحوه زدن و… بسیار مهم میباشند. سپس میتوانید در یک دوره ۴ تا ۸ هفته ای تمرین خود را بطور منظم آغاز کنید و به هدف دلخواهتوان روز به روز نزدیکتر شوید.

سرشانه دمبل پرس ۳ست با ۱۲ تکرار برنامه تمرین سرشانه
سرشانه هالتر نظامی دست عرض شانه ۴ست با ۱۲ تکرار برنامه تمرین سرشانه نظامی
نشر جلو هالتر یا دمبل ۳ست با ۱۲ تکرار برنامه تمرین سرشانه نشر جلو دمبل
سرشانه جلو دمبل چکشی ۳ست با ۱۲ تکرار برنامه تمرین سرشانه جلو دمبل
سرشانه دمبل آرنولدی ۳ست با ۱۲ تکرار برنامه تمرین سرشانه دمبل ارنولدی
نشر جانب(تک دمبل) ۳ست با ۱۲ تکرار برنامه تمرین سرشانه نشر جانب
سرشانه پشت هالتر ۳ست با ۱۲ تکرار برنامه تمرین سرشانه پشت هالتر
نشر خم ۳ست با ۱۲ تکرار برنامه تمرین سرشانه نشر خم دمبل
دلتوئید دستگاه پروانه برعکس ۳ست با ۱۲ تکرار
دلتوئید سیمکش طناب ۳ست با ۱۲ تکرار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا